You are currently viewing معایب مهاجرت به روسیه

معایب مهاجرت به روسیه

اگر صد مهاجرت دارید بهتر است قوانین کشور روسیه همچنین شرایط مهاجرت به روسیه اطلاعات کامل داشته باشید تا با دیدی باز اقدام به مهاجرت نمایید اطلاع از مزایا و معایب مهاجرت و زندگی در روسیه نیز بسیار مهم می باشد. همانطور که در بالا نیز مشاهده کردید، مهاجرت به روسیه دارای مزایای بسیاری می باشد. قطعا زندگی در هر نقطه ای از جهان در کنار مزایای بسیاری که دارد، دارای یکسری معایب نیز می باشد. در زیر به معایب مهاجرت به روسیه و زندگی در این کشور اشاره نموده ایم.

  • هزینه سنگین خرید منزل

    درست است که هزینه های زندگی در روسیه تقریبا کم و مناسب می باشد همچنین آپارتمان ها در روسیه از سیستم های امنیتی بسیار قوی برخوردار هستند اما هزینه های اجاره و خرید ملک در این کشور نسبتا بالا است و پیدا کردن منزلی با قیمت مناسب کاری دشوار به نظر می رسد.

  • سخت بودن زبان روسی

    با توجه به این موضوع که افراد زیادی در روسیه به زبان انگلیسی تسلط ندارند، شما برای زندگی و کار در این کشور می بایست به زبان روسی تسلط داشته و بتوانید مکالمه نمایید. زبان روسی دارای پیچیدگی های بسیاری می باشد و یادگیری آن چالش بسیار سختی است.

  • آب و هوا

    کشور روسیه، کشوری پهناور است که آب و هوای متنوع و گوناگونی در سراسر آن به چشم می خورد ولی در هر صورت مهاجران می بایست با آب و هوای روسیه ارتباط برقرار نمایند و خود را وقف دهند چراکه در این کشور شاهد زمستان های طولانی و سرد هستیم.

  • ناکارآمدی بیمارستان‌های عمومی

    سطح بهداشت و درمان در روسیه بالا است اما بیمارستان های عمومی این کشور بسیار ناکارآمد می باشد و تجهیزات قدیمی و کم همچنین ساختارهای سازمانی ضعیفی را در آن ها شاهد هستیم.

  • اعتبار پاسپورت

    اگر قصد اخذ پاسپورت این کشور را دارید باید بدانید که اعتبار پاسپورت این کشور نسبت به اکثر کشورهای اروپایی مطرح پایین تر می باشد. پس اگر فقط هدفتان اخذ پاسپورت دوم می باشد، می توانید برای دیگر کشورهای اروپایی اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

یک × 3 =